fredag 25. desember 2009

Gaver

Adventskalendergaven den 24. desember og hemmelig julevenngaven for desember ble pakket opp på selveste juleaften.
I kalenderen fra Briti fikk jeg masse Dalegarn og ett tilbehørshefte med masse fint i.



Tusen takk for følge med adventakalenderen for i år. Det har vært spennende hver dag. Briti  har lagt ned mye omtanke og arbeid i hver gave. Er utrolig glad for å ha blitt kjent med deg, Briti.

Hemmelig julevenn  gaven har jeg også ventet med til juleaften. Gaven som var fra Olos71 innholdt deilig garn, to glassanheng og en nisse, Tusen takk!

Ønsker alle  som er innom en fortsatt god og fredelig jul!

5 kommentarer:

Fru Keilegavlen sa...

Så mykje flott du har fått. Ha ei fortsatt fin jul.

Brit Strikkenerd sa...

Takker for følge Krøllemikkel. Takker for at du har vært en del av min hverdag i 24 dager i desember. Takker for alt det fine jeg har fått og at du har lagt så mye omtanke i det. Har satt stor pris på alle de hjemmelagede gavene hvor selvfølgelig gryteklutene toppet listen. De var bare overmåtelig nydelig:)
Jeg ønsker deg en fortsatt god jul og regner med vi fortsatt vil treffes via bloggland og hobbyboden. Stor klem fra din kalendervenn Brit:)

Irene sa...

Moro med pakker!
Fortsatt GOD JUL !

Kath sa...

En fortsatt god jul!!!

Anlen sa...

Eg vil ynskje deg ei god jul vidare! Nyt dagane:)