torsdag 10. desember 2009

8., 9. og 10. desember

Gaven i adventskalenderen den 8. desember ga meg nostalgiske følelser - slike har jeg sett før. Garnet jeg fikk ved siden av og som Briti skriver på sin daglige betrakning - kanskje det kan bli en klut til påske. Uansett herlig presang.

9.desember fikk jeg stoff med stitcery motiver i Tilda design (jeg som er så glad i Tilda motiver). Tror nok Briti har vært i bloggen og sett at jeg har prøvd meg på stictery. Koselig motiver. Kanskje det blir romjuls- syssel.

  I dag den 10 desember fikk jeg noe jeg aldri får nok av - en liten saks.



Jeg får en deilig, god følelse av at det ligger omtanke bak hver eneste pakke i adventskalenderen. Varme tanker til Briti som er min kalendervenn.

5 kommentarer:

Brit Strikkenerd sa...

Var litt spent på det med Stitcy, glad du liker gavene. Jeg koser meg med min hver dag og har stor sansen for dine følgegaver:)

hobbyvenn sa...

Så koslige gaver du har fått. Sticheri og saks har også jeg fått.. Veldig koselige med adventskalenderen synes jeg.

mimouna sa...

Artig å se hva som er i disse kalenderne. Du har jammen fått mye både fint og nyttig!

Ønsker deg en god helg!

Grethe sa...

Så nydelig jule-layout du har på bloggen din. Flotte gaver, hyggelig med adventskalender. Ønkser deg fortsatt en fin adventstid :0)

Janes hobbykrok sa...

He he, morsom kalender du har hatt da!