tirsdag 12. januar 2010

Kreativ award

Jeg har fått tilsendt en kreativ blogger award fra Briti. Tusen takk, jeg føler meg beæret. Brit var min julekalendervenn i 2009, det har vært en opplevelse og bli ”kjent” med henne. Har du ikke vært innom anbefaler jeg deg å ta en tur innom bloggene hennes.

Med awarden følger det en utfordring om å komme med 7 fakta om seg 




7 fakta om meg - Krøllemikkel
  1. Jeg er så heldig å  snart skulle feire min 50-årsdag
  2. Jeg er alenemor med to barn, etter at min mann døde for ett år siden
  3. Jeg arbeider i helsevesenet og et utrolig glad i jobben min
  4. Jeg er altlesende når det gjelder  krim.
  5. Jeg har blitt Apple frelst i løpet av de siste måndene, med både iPhone og Mac
  6. Jeg er utrolig lat, men kan også være utrolig effektiv.
  7. Jeg er født og oppvokst i en liten bygd i Gudbrandsdalen, men har bodd i Oslo i 30 år.
Jeg ønsker egentlig å gi denne awarden til alle kreative bloggere som gir meg  masse inspirasjon, men har valgt å følge reglene å velge  7 bloggere. Disse inspirerer meg på ulike måter. Jeg ønsker å gi awarden videre til disse:

Reglene for denne awarden er
  1. Kopier awarden til bloggen din
  2. Link til den personen som ga den awarden
  3. Fortell 7 fakta om deg selv
  4. Velg 7 andre du vil sende awarden til
  5. Legg igjen en kommentar i bloggen deres slik at de får vite om denne awarden

3 kommentarer:

mono sa...

Så hyggelig med award, da! =)
Jeg kan ikke love at jeg får til å blogge den, men... *ler*

Endelig har jeg klart å legge deg til leselista mi, da - ikke værst bare det! =)

Fjellrosa sa...

awwwww Tusen takk skal du ha!!! Er innom deg rett som det er jeg og, kjempemorro!!! Klemssss

Vibekes lille ullne sa...

Tusen takk for award! Det var hyggelig :)