onsdag 22. april 2009

Min datter's kreative krumspring

Heklet pute

Min datter på 11 år en kreativ jente som stadig utforsker mamma's garnlager og syrom. Hennes siste produksjon er en heklet pute som hennes tante skal få på 50 års dagen. Tante kan ikke hekle, men er forøvrig en ivrig hobbyfantast. Puten er heklet i Fiesta garn. Mamma har hjulpet litt til med å feste bakstykke.




Øredobbe oppbevaring
Egendesignet "oppbevaringanordning" til øredobber. Heklet i fastmasker og sydd på silkebånd for å kunne knytte sammen. Egentlig ganske smart!

7 kommentarer:

amylin sa...

Så flink datter du har.

VELKOMMEN sa...

Smart spør du meg :0)
Så flinkt datteren din er, og en heldig tante som får håndlaget gave.

Anonym sa...

Mye fint på siden din...., måtte innom å titte :-) Takk for kommentaren din! Du har ei flink datter!

Bitt@mi sa...

Så flinke dere er, både du og din datter! Ørepyntoppbevaringen var kreativ, noe min datter hadde trengt å få!
Ha en flott dag:-) Og hilse din datter og si at jeg syntes puta ble flott!

Judith sa...

Gøy når ungene viser interesse for håndarbeid. Flott pute hun har laget.

Petronella sa...

Lurt!
Ha ei fin helg

Rapunsel sa...

Så smart denne var da!