fredag 27. mars 2009

Litt av hvert - før helgen.

Her er det jeg produserte i løpet av en dag på seminar - tre kjøkenkluter. Perfekt strikketøy i seminar sammenheng......
Det var deilig å kunne legge til side det evigvarende strikkeprosjektet - tunika med raglan felling
Fortsetter å strikke på denne nå, det er mer igjen enn slik det ser ut på bildet. Den blir forhåpentligvis ferdig i løpet av våren!
Var også så heldig å komme forbi en garnbutikk. Kjøpte noen Freestyle nøster - skal bli votter i ett eller annet mønster (en eller annen gang....)
Det som jeg egentlig har mest lyst til å begynne å gjøre noe med nå - er min LayerCake med stoffer fra Love is the air serien (MODA).
Ingen vet hva helgen vil bringe........... Det kan bli stort, men det kan også bli lite. Det viktigste for meg i forbindelse med mine hobbyer er at jeg koser meg med det jeg holder på med..... Og jeg vet at jeg kan kose med stoffene fra MODA!


God helg til alle hobbyvenner!

Ingen kommentarer: