lørdag 29. januar 2011

Løper med hjerter og et nytt prosjekt

Jeg er ferdig med denne løperen, den er preget av at den ble påbegynt i romjulen. Litt sølv og svart, egentlig stilig i riktig tid på året.
Har også startet på et langtidsprosjekt - strikket teppe.  Jeg skal strikke teppet i Nepal (orginalgarnet i opskriften).  Det er første gang jeg prøver garnet, er kjempefornøyd - deilig å strikke av. Har strikket en lapp og er i gang med nummer 2.  Lappene til teppet er tenkt å være buss og vente strikk :-)

14 kommentarer:

Siv sa...

Kjempefin løper! Og strikkateppet blir bare lekkert :o) God helg!

gyldenkron sa...

Å, det teppet kommer til å bli flott.
Herlig løper, passer godt til både morsdag og valentinesdag som kommer snart ;)

LivM sa...

Fin løper og et skikkelig spennende prosjekt du har på gang! Lykke til !

LAs masker sa...

Flott løper du har laget, og nydelig lapp til teppet. Det kommer til å bli kjempe fint!

MayM sa...

Nydelig løper du har sydd. Liker løpere med hjerter. Jeg har også satt opp det teppet på min liste til dette året. Det er helt lekkert.

Hege sa...

Herlig løper :)
Og det teppet er så utrolig fint! Siklet etter det mange ganger selv..

Strikkern sa...

Løperen er kjempeflott. Og teppeprosjektet blir nok rålekkert. Lappen er aldeles nydelig:)

Hønehuset sa...

Så mye lekkert du har på bloggen din! Teppet blir nok flott, gleder meg til å se utviklingen!

sissel sa...

Nydelig løper, og det teppet der blir knallfint når det blir ferdig. (har lyst til å strikke det i lilla jeg, men kommer ikke lenger enn til tanken)

Britt Helen sa...

Stilig løper, og for ikke å snakke om de spreke gryteklutene i forrige innlegg da! Kjempetøffe :) Gleder meg til å se strikketeppet underveis. Ha en fin søndag :)

Guri sa...

Lekker løper, og teppet ser veldig fint ut! Lurt med slikt arbeid som man kan ta over langen!

Janes hobbykrok sa...

Knallfin løper og flott teppe! Har sett på teppemønsteret selv, men så har jeg så mange prosjekter, se det må nok vente litt.

Hobbymegher sa...

For et nyyydelig teppe du har begynt på! :)
Løperen ble også kjempefin!

pia iris sa...

ååååå det teppet så nydelig ut, hvor finner jeh mønster til det?
har du nr på blad eller lignende?
masse flott annet i bloggen din og.
likte godt de kuklutene og de snømenn underlag for krus.
ha en flott kveld. klem pia