lørdag 19. desember 2009

15., 16., 17., 18. og 19. desember

Her er innholdet i gavene i adventskalenderen fra Briti.  Det er spennende pakker hver dag! Den 15. desember fikk jeg en nydelig fyrstikkeske.



Den 16. desember fikk jeg to spennende stoffer (som Briti var spent på hva jeg synes om). Jeg har allerede planen klar for det ene. Resultatet kommer i bloggen når det blir realisert. Jeg synes stoffene er kjempeflotte Briti!


Den 17. desember var det et flott englelys og frukt te. På det daglige hyggelige kortet var det i dag en liten beskjed om å ta det med ro, tenne et lys og ta en kopp te!


Hjertet som var i pakken den 18.var utrolig søtt. Henger nå på døren til det lille rom. I tillegg var det noen sjokoladenisser. De får ikke oppleve julen 2009.


I dag,den 19 desember var det et flott rødt glasshjerte. Jeg vet akkurat hvor det skal plasseres når det skal pyntes til jul!


Takk igjen, Briti - for de flotte gavene.

Ingen kommentarer: