søndag 4. desember 2011

Gave dryss

På Hobbyboden er vi en gjeng som lager adventskalender til hverandre. I år er tredje året jeg er med - det er kjempehyggelig! I år har jeg byttet gaver med Tess. Gavene kom med oppheng, kjempeflott.
her er hele kalenderen og de gavene de første 4. dagene.
1. desember fikk jeg adventslys.
2. desember var det nydelige servietter i pakken.
3. desember fikk jeg cookies oppskrift og en pakke pecannøtter (som jeg trenger for å bake cookiene) 
I dag 4. desember var det nydelige maskemarkører og sjokolade i pakken.
Tusen takk til Tess, for alle de flotte presangene.


Pakkegal som jeg er, er jeg også med  på hemmelig venn (adventspakker) på Uformelt. Jeg har funnet ut at min hemmelige venn er Shygirl. I dag, 2. søndag i advent fikk jeg et nøste Sandnes mini alpakka, masse nydelige knapper og en pepperkakeform. 


Herlig, tusen takk Shygirl.

Ingen kommentarer: