mandag 30. november 2009

Adventskalender - like før

Nå er det like før de første pakkene kan åpnes. Jeg koser meg hvert år når jeg tar frem Panduro-kalenderen som jeg laget når sønnen min var to år (han er nå blitt 15 år). Den hører absolutt adventstiden til.
Her er ungenes kalender klar. I år har jeg laget en felles kalender.
Jeg har 24  forskjellige lapper, på lappene står det:
  •  navn og pakkenummer
  •  navn og oppgaver de skal gjøre (hjelpe til med)
Dette er altså en gi og ta kalender! Dette blir spennende....

Så er det min egen julekalender.... Det er første gang jeg har en egen julekalender.Denne har jeg fått fra BritiHobbyboden hvor vi er med på adventskalendervenn.
Det er en stund siden jeg fikk pakkene, men jeg har vært flink å ikke "klemme" på de. Jeg bare gleder meg til å stå opp i morgen tidlig.

1 kommentar:

Toril sa...

Det er så kjekt å være i gang med kalenderene :D
Ha en fin desember med mange fine pakker ;)