tirsdag 30. juni 2009

Sy sammen - juni

Siste "sjanse" til å sy juni blokkene i dag (hvis de skulle sys i juni). Har sydd ferdig nummer 2 i dag. Deilig med en rolig stund på syrommet. Litt varmt var det der også, men kjørligere enn ute der det har vært rundt 30 grader. Ubeskrivelig deilig sommer!
Mønster og beskrivelse til blokkene ligger ut på Anjas blogg . Hun legger ut nye blokker hver måned, så da er det bare å sy. Utrolig snilt av henne å ta denne jobben. Tusen takk til henne, jeg er like spent hver måned! Har allerede utsrift av juli-blokkene liggende klar.

Mitt fargevalg er endret siden jeg sydde mai blokkene. Lilla får hvile litt.
Planlegger at det skal bli jultrematte.

6 kommentarer:

Tino sa...

Takk for hyggelig besøk.
Så fint det blir, flotte farger. Likte godt sokkene i innlegget under også.
Ha en fin uke videre :)

Grethe sa...

Dette blir kjempe fint, liker fargene.

Rubia sa...

Disse var flotte og farene nydelige!

sipusa sa...

Lile imponert hvert år jeg, tenke framover, det er virkelig ikke meg, hadde det ikke vært for dere forutseende hadde jeg vel neppe husket at det blir jul før de begynner å selge marsipan LOL men det er jo forsåvidt i god tid da. Veldig fint forresten, blir flott treteppe:-D

Liv Irene sa...

Har kost meg lenge her på bloggen din, masse fint og forsegjort, trivelig side du har:)

Janes hobbykrok sa...

Så flott! jeg har altid beundret dere som er hekta på lapper. Det trylles frem de fineste mønster på brikker og duker.